środa, 18 maja 2016

Punisher #01

Konnichiwa!
Dziś mam dla was planowanego Punishera! 2 tygodnie po premierze więc jesteśmy na bieżąco.
Komiks jest… no powiedzmy, że zachwytu jak przy Daredevilu nie miałem, ale naprawdę trzyma poziom. Widać, że jest to wstęp do jakiejś historii, ale co z tego będzie jeszcze nie wiemy. Kreska? Cóż… nienawidzę nie jestem fanem kreski Dillona, ale tutaj jest już lepiej niż w poprzednich (Ale to wciąż Dillon :p) Pełno krwi, bluzgów itd. ale dla każdego kto miał już styczność z Frankiem to chyba żadna nowość. Kliknij "Klik!" aby pobrać plik!


Kiedyś tu był link, ale Punisher v11 #1 zostanie wydany w 161. tomie Wielkiej Kolekcji Komiksów Marvela


Ale zaraz chwilunia… tylko jeden komiks? Yyy, nie. Dojdzie coś jeszcze od Kostka, ale to później, bo trwają jeszcze prace wykończeniowe. Tak czy inaczej Puńka macie już teraz, więc nie zwlekać i brać się za lekturę.

~takikaki012

11 komentarzy:

  1. Lol, nie ma to jak przetłumaczyć komiks, po czym go zjechać jaki to zły. Udało wam się, nie przeczytam go przez co nie docenię waszej pracy jaką włożyliście, by go przetłumaczyć.

    Do widzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, chyba źle się zrozumieliśmy. Nie uważam kreski za najlepszą, a sam komiks nie jest zły. Nie ukrywam mogę się przyczepić do kilku rzeczy, nie mniej jednak komiks jak najbardziej ma potencjał i ja np. niecierpliwie czekam na kolejny. Ufam, że wyrazisz swoją opinię jaka by ona nie było po przeczytaniu komiksu do czego zachęcam :)

      Usuń
  2. Dziękuje za Punishera:) Kiedy będziecie tłumaczyć nowe X-23 bo powiem,że ta bohaterka wciąga jak diabli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreska w Punisherze przypomina kreskę z Kaznodziei :D jest git :) Ja poproszę więcej:)Ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego że ten sam rysownik? :)

      Usuń
  4. Franek ruuuuuuuuuuulz!!! Wielkie dzięki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki, mam ndzieje że drugi komiks dziś to będzie All New Avengers 02 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponuję robić korektę, przed wypuszczeniem. Zacząłem czytać Punishera i już na 2 stronie brak literki, aż boję się czytać dalej :) W każdym bądź razie, dzięki za komiks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm… przejrzałem te strony i literówek jak nie widziałem, tak wciąż nie widzę. Można konkretne miejsce?

      Usuń
  7. Kolega nie odpisał, ale błąd rzuca się w oczy.
    Strona 2 (lub pierwsza, jeśli nie będziesz liczył okładki).
    We wstępie - stał się pogromc (brak literki "ą").

    OdpowiedzUsuń