środa, 18 maja 2016

ANAD Avengers #2!!!

Czekaliście?

Mam taką nadzieję. Najsławniejsza drużyna wszech czasów powraca. W najnowszym numerze zobaczycie ciąg dalszy tej fascynującej historii. Dowiecie się co się stało z naszymi bohaterami po ostatnim spotkaniu z Chitaurii. W tym numerze pojawi się również kilku bardziej lub mniej znanych bohaterów. Muszę jeszcze wspomnieć iż jest to mój pierwszy własnoręcznie wklejony komiks. Starałem się jak mogłem, lecz napewno są jeszcze jakieś niedociągnięcia, choć mam nadzieję że im dłużej będe się tym zajmował tym większej wprawy w tym nabiorę. Życzę miłego czytania... Bym o czymś zapomniał: Kliknij "Klik" aby pobrać plik!

//EDIT! Był jeden pusty dymek na stronie z "Thorką". Poprawione :p
~Kostek

Kiedyś tu był link, ale All-New All-Different Avengers zostanie wydany przez Egmont

8 komentarzy:

  1. Dzięki Avengers i All New Wolverine mogło by być co tydzień D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż fajnie, że ci się podoba, ale są też inne fajne serie :) Np. za tydzień Kostek prawdopodobnie zrobi nowych Strażników, a ja kopsnę pewnie właśnie Wolverinkę.

      Usuń
  2. z Marvela w zasadzie wszystko lubię co będzie to łyknę, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki . MARVEL rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. proponuje x men z rysunkami marka bagleya fajna seria co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało prawdopodobne, może w dalekiej przyszłości, gdyż teraz każdy z nas ma po 2 serię plus do tego secret warsy. Może jak będziemy mieli więcej tłumaczy...

      Usuń
  5. kiedy wrzucicie nowe numery x23? ta seria jest super:) ładny

    OdpowiedzUsuń