piątek, 19 czerwca 2020

WHAT'S UP DANGER

Tytułem piosenki duetu Blackaway & Black Caviar witam was w kolejnej premierze przygód pajęczaka z Brooklynu. Czerwiec okazał się bardzo dobrym miesiącem dla fanów Milesa Moralesa. Niedawno rozpoczęły się prace nad kontynuacją świetnej animacji "Spider-Man: Into the Spider-Verse" w której to Miles jest głównym bohaterem. Jakby tego było mało w zeszłym tygodniu podczas eventu PlayStation Future of Gaming studio Insomniac, które jest odpowiedzialne za kapitalną grę ze Spider-Manem na PS4, która została przyjęta bardzo ciepło zarówno przez fanów bohatera jak i krytyków, zapowiedziało kontynuację wątku Milesa w postaci osobnej gry (niby osobna gra i osobna historia, ale nie pełnoprawna kontynuacja, tylko takie DLC, ale dodatkiem tego też nazwać nie można) Spider-Man: Miles Morales. Nie wiem jak wy, ale ja się jaram na maksa. Gdy podczas streamu na YouTube pojawiło się logo Insomniac z charakterystyczną pajęczyną omało nie dostałem zawału i wystrzeliłem z fotela z radości jak poparzony. A jako wisienkę na torcie dorzucam kolejny numer Spider-Mana. Kolejne numery pojawią się wkrótce, także śledźcie naszego bloga. Miłej lektury :)

MILES MORALES - SPIDER-MAN #7



~ Krauzerek

3 komentarze:

  1. Ja też spadłem z krzesła na widok gry o Milesie. Dzięki za kolejny numer i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za kolejny numer Spider-Mana. Oby jak najwięcej komiksów z nim w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za Milesa

    OdpowiedzUsuń