piątek, 1 maja 2020

MAJÓWECZKA

Choć sytuacja jest jaka jest, to i tak mamy wydłużony weekend. Na pewno obecna sytuacja pokrzyżowała plany majówkowe wielu osobom, ale cóż, takie życie. Co zrobimy, jak nic nie zrobimy? Na pocieszenie mamy dla was dwa kolejne numery Milesa Moralesa. Ostatnio mówiłem, że w maju nie tylko fani przebierańców będą mieli co czytać, więc zdradzę wam, że niedługo startuje u nas zapowiadana już w sylwestra seria Joe Hilla, a do tego pod koniec miesiąca na naszej stronie pojawi się translacja komiksu, uwaga... EUROPEJSKIEGO. Jest na co czekać. Trzymajcie się na tej majówce!


MILES MORALES - SPIDER-MAN #3-4



~Scare

13 komentarzy:

  1. nigdy bym nie przypuszczał, że będę dłubał przy "czarneckim ścianołazie", a tu zonk i nawet fajnie się to czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za Milesa :) Świetna seria :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, że kontynuujecie serię z Milesem. Można się spodziewać więcej komiksów z nim, albo innymi młodymi bohaterami jak Nova, albo Totally Awesome Hulk, albo Champions?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach masę serii o człowieku pająku, także powinieneś być zadowolony. Co do twoich propozycji. Pierwsze pięć numerów Totally Awesome Hulka wyszło w Superbohaterach Marvela, Nova z Samem Alexandrem również pojawił się na naszym rynku w 126 tomie WKKM. Na razie nie zapowiada się na to, żeby ktokolwiek miał plany kontynuować te serie. Champions kiedyś przetłumaczyłem kilka numerów, ale to tłumaczenie jest tak mierne, ze zamknąłem je w sejfie na cztery spusty i zalałem betonem na dnie morza. Jeżeli nikt nie będzie chciał się za to zabrać, to niewykluczone, że kiedyś kontynuacja Champions się ukarze.

      Usuń
  4. Kiedy można spodziewać się kolejnych numerów? Strasznie dobra seria i cholernie wciąga ��

    OdpowiedzUsuń
  5. To jak będzie z tymi Power Rangers? Będziecie kontynuowali robienie komiksów z nimi? Bo cały czas czekam i czekam, aż się zdecydujecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chęci jak najbardziej są, po prostu wraz z Krauzerkiem mamy mały zapierdziel aż do czerwca + Egmont za niedługo opublikuje swój katalog wydawniczy, więc zobaczymy, co tam pojawi się, jeśli chodzi o Power Rangers.

      Usuń
  6. Takie pocieszanie to ja lubię 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Więcej Milesa proszę. Ten komiks jest niesamowicie ciekawy i wciągający. Musicie zrobić więcej Milesa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dobrze się rozkręca ta nowa seria z Milesem. Oby następna premiera od was zawierała go jeszcze więcej ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy kolejny komiks z Scottem Pilgrimem? Obejrzałam film i zobaczyłam u was ten komiks i się zakochałam!!! Można liczyć na kolejną część jeszcze w maju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że spodobał ci się pierwszy tom Scotta Pilgrima. Optymistycznie drugi tom mógłby się ukazać pod koniec maja. Niestety, ale to się raczej nie wydarzy z powodów osobistych, oraz braku czasu. Natomiast możesz spodziewać się drugiego tomu w czerwcu😀

      Usuń