środa, 28 sierpnia 2019

WIELKI POWRÓT I ROCZNICA!

Dzisiaj jest bardzo szczególny dzień, a wynika to z kilku powodów. Dzisiaj obchodzimy Światowy Dzień Publicznego Czytania Komiksów, Jack Kirby obchodziłby 102 urodziny, mamy też dzisiaj Dzień Power Rangers oraz ja obchodzę dzisiaj swoją pierwszą rocznicę w grupie TKT! Dużo tego jak na jeden dzień. Pamiętam jak dziś, gdy po raz pierwszy całkiem przypadkiem natrafiłem na Polską Scenę Translacyjną. Zajarany tematem postanowiłem napisać do pewnej grupy, czy mógłbym do nich dołączyć i także tłumaczyć komiksy. Niestety ostatecznie się nie udało. Ale że PST jest dużą społecznością i grup jest kilka, postanowiłem poszukać do takiej najbardziej kameralnej, w której jest mało osób, żeby po prostu im pomóc. I tak się fajnie złożyło, że trafiłem na grupę TKT, krótko po tym, jak do niej dołączyłem zaczęła się sypać. Na szczęście zostali ze mną Tymexbot i Scar, z którymi prowadzę jakoś ten burdel na kółkach.

Dzisiejszą pierwszą premierą będzie starcie wojowników mocy z Czarnym Smokiem, czyli...

MIGHTY MORPHIN POWER RANGERS #5-9




A w drugiej premierze możecie poznać historię zderzenia się ze sobą dwóch superbohaterskich światów, czyli...

JUSTICE LEAGUE/POWER RANGERS #1-6
Skoro mam już taką możliwość, to chciałbym bardzo podziękować:

Tymexbotowi - za to, że mnie przyjął do grupy, wprowadził w komiksy i jak je mniej więcej tłumaczyć, nauczył mnie, jak wklejać komiksy w Ps, wkleja mi Power Rangers i oczywiście za to, że pomógł mi z dzisiejszą premierą. Gdyby nie on, to nie przeczytalibyście dzisiaj Ligi i Power Rangers.

Scarowi - za to, że sypie na naszej konwersacji złotymi myślami, nigdy go nie ma, a jak już jest, to nie wie, co się odwala i ma bekę ze mnie i Tymexbota, że się kłócimy i o co się kłócimy.

T#Mowi - za to, że dzielnie robi dla mnie korekty Power Rangersów, oraz za parę porad odnośnie Ps i tego jak wklejać komiksy.

SzybkiemuLesterowi - Za to, że robi proofy do Power Rangersów oraz też od czasu do czasu doradzi w sprawach komiksowych.

No i oczywiście całej reszcie chłopaków z PST za to, że są zawsze chętni do pomocy, albo można z nimi popisać o głupotach na Discordzie.

A co do dzisiejszych premier. Wreszcie będziecie mogli przeczytać dalsze przygody Power Rangers. Ostatnia premiera wojowników była w lutym tego roku, także dzisiejszą premierą nadrabiamy te wszystkie miesiące ich nieobecności. Mam nadzieję, że Ci z was, którzy dobijali się do nas w komentarzach i pytali, kiedy będą Power Rangers zaspokoją dzisiaj swoje potrzeby. Polecam także zajrzeć do zakładki Plany i Propozycje (gdzie tak de facto ujawniliśmy dosłownie parę tytułów z Power Rangers, których, jak już wcześniej mówiliśmy, zrobimy CAŁOŚĆ), gdzie znajdziecie kilka fajnych tytułów.

Dobra kończę, bo mnie chłopaki zabiją, że im we wstępniaku napisałem całą książkę XD Miłej lektury.

13 komentarzy:

  1. Dzięki za taki wysyp i najlepszego: obyś wytrwał na scenie do końca świata! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za translacje. Coś jest nie tak z numerem 4 oraz 6 Justice League - nie otwierają się.

      Usuń
    2. Możliwe, że to kwestia readera, którego używasz.

      Usuń
  2. Sto lat! Dzięki za wielką pakę z Power Rangers <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojechaliście po ilości !!! Dzięki :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego !!! :)
    Dzięki chłopaki za taką ilość numerów.
    Zaskoczyliście mnie tym, że puściliście tak szybko crossover z Ligą Sprawiedliwości. Nie wiem czy wiecie, ale Hasbro we współpracy z IDW i Nickelodeon ogłosiły powstanie specjalnego komiksu, który połączyłby w jednej historii drużynę Power Rangers oraz Wojowniczych Żółwi Ninja. Pierwszy numer zadebiutuje w grudniu tego roku. O to link jakby ktoś z czytających ten komentarz nie wierzył: https://www.boom-studios.com/2019/07/15/mighty-morphin-power-rangers-and-teenage-mutant-ninja-turtles-meet-for-first-time-in-new-event-series-from-boom-studios/
    Mam na koniec jeszcze pytanko kiedy puścicie Shattered Grid?
    Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Wiemy.
      2. Shattered Grid puścimy wtedy, kiedy z obiema seriami Wojowników Mocy dojdziemy do Shattered Grid, a na ten moment nie zaczęliśmy jeszcze wrzucać Go Go Power Rangers.

      Usuń
  5. Właśnie Egmont zapowiedział na listopad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze smutkiem, ale już usuwamy.

      Usuń
    2. czemu ze smutkiem :D

      Trzeba się cieszyć, bo jak już takie serie dostają u nas szanse, to może i inne perełki do nas trafią, które wcześniej nie miały by nawet szans.

      Usuń
    3. Ze smutkiem, jeśli chodzi o Krauzerka - to był jego "passion project" i bardzo się jarał na następne premiery tego komiksu. To że taka seria wyjdzie u nas w eleganckim wydaniu na bazie edycji "deluxe", to tylko na plus oczywiście!

      Usuń
  6. Czyli przez to, że Egmont wydaje serię deluxe już żaden zeszyt z serii Power Rangers się u was nie pojawi?
    Szkoda już z niecierpliwością czekałem na Shattered Grid i Beyond the Grid oraz na one-shoty w waszym wydaniu.
    Pozdrowienia dla Krauzerka !!!
    Zrobiłeś kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak działa niezależna scena: nie wchodzimy w paradę oficjalnym wydawnictwom. Jeśli Wielki E coś pominie w swoich edycjach, to niewykluczone, że Krauzerek i reszta chwycą się za uzupełnienia, ale raczej marne są na to szanse...

      Usuń