sobota, 1 kwietnia 2017

Ważna Informacja

Witam państwa w imieniu całego teamu TKT.
Mam zaszczyt zaprezentować nasze prawdziwe plany (no bo chyba nie myśleliście, że my tacy asceci dający komiksy za darmo i to w dodatku w naszym ojczystym języku). Jak mogliście zauważyć ostatnio jesteśmy leniwi i dajemy tylko jedną paczkę komiksów na miesiąc, jednakże w rzeczywistości postanowiliśmy schować się w cieniu i stworzyć coś wielkiego. Mamy ambicje, by być czymś więcej niż "amatorską grupą tłumaczeniową", dlatego postanowiliśmy wstrzelić się w rynek komiksowy naszym nowatorskim dziełem. Nasza maskotka - tzw. Pan Translacjusz - nie jest tylko jakimś głupim efektem głupawki. Jest to projekt planowany już od dawna, ale teraz możecie sami zobaczyć jak powstaje legenda, a mianowicie ogłaszamy, iż planujemy wydać powieść graficzną o dalszych perypetiach tej pogodnej bulwy ziemniaka. Przed wami okładka pierwszego numeru "Przygód Niezwykłego i Jedynego W Swoim Rodzaju... Pana Translacjusza - Przyjacielskiego Ziemniora Z Sąsiedztwa"!




Postać Pana Translacjusza stworzyli Rysiolak i Takikaki
Autor okładki - Tymexbot 

Jeśli chcecie państwo nabyć komiks, należy wysłać płatnego SMSa na numer 666 666 666 o treści "CHCE ZIEMNIORA". Koszt SMSa - 97, 88 zł (bez podatku VAT).

Z poważaniem
~KorpoTymexbot

7 komentarzy:

  1. Czytałem i bardzo polecam. Ten komiks może zrewolucjonizować polski… pff, co ja plecę. Ten komiks zrewolucjonizuje OGÓLNOŚWIATOWY rynek komiksowy. Ja na sugeruję już nabyć preordery na następne 100 numerów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed przeczytaniem tego komiksu, moje życie nie miało sensu - straciłem pracę, odeszła ode mnie żona zabierając przy tym dzieci, popadłem w depresję i straciłem wiarę w siebie. Pewnego dnia jak grzebałem w śmieciach, by znaleźć jakieś jedzenie, zaczepił mnie pewien mężczyzna. Młody, dobrze ubrany, o bujnej, rudej czuprynie. Widziałem w nim młodego mnie przed tym całym moim osobistym kryzysem. Zaoferował mi pomoc. Powiedział, że jeśli przeczytam ten komiks, wszystkie problemy pójdą w niepamięć, a ja będę znów jak ten młody bóg. Teraz mam dobrze płatną pracę, wróciła do mnie rodzina, a na dodatek spłaciłem wszystkie długi, przez co mogę zbierać pieniądze na studia dla moich dzieci. DZIĘKUJĘ CHŁOPAKI ZA TO CO DLA MNIE ZROBILIŚCIE!!! Jeśli ktoś jeszcze waha się nad kupnem tego komiksu, to moja historia mówi, że naprawdę warto zaopatrzyć się w to arcydzieło, a najlepiej nabyć preordery na następne 100 numerów. - anonimowy mężczyzna w wieku 40 lat o komiksie "Przygody Niezwykłego i Jedynego W Swoim Rodzaju... Pana Translacjusza - Przyjacielskiego Ziemniora Z Sąsiedztwa #1".

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahahahahahahahahahaha!!!!!! Dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna robota. Autorzy i rysownicy na prawdę dali z siebie wszystko, ten komiks to prawdziwe arcydzieło. Kreska perfekcyjnie oddaje charakter powieści, natomiast dialogi zostały napisane lepiej aniżeli sam bym je pisał. Natomiast fabuła, w końcu to tylko przeniesienie na karty powieści graficznej prawdziwych zdarzeń, moich przygód, czyli 10/10. Na prawdę warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra,koniec jaj. Dajcie coś poczytać :P

    OdpowiedzUsuń