wtorek, 6 grudnia 2016

Logan :D

Konnichiwa!
Dziś akurat nic ode mnie, więc właściwie to chciałem się tylko przywitać ;x Oddaję "głos" Tymexbotowi. A, i szczęśliwych mikołajków/mikołajek/czegoś tam :D

===================
Myśleliście, że TKT zapomni o was w Mikołajki? No to się myliliście! Dzisiaj mam zaszczyt przekazać wam 2 z 3 zeszytów, które składają się na drugi story arc Old Man Logana pod tytułem „Miasto Graniczne”. Początkowo planowałem przed nim wypuścić parę Extraordinary X-Men, bo jest pewna różnica czasu między pierwszą, a drugą historią, ale idąc drogą filmowych Homo Superior - „fuck the chronology” (chociaż tam jest bardziej „fuck the timeline”). A co do naszej premiery? No więc staruszek bierze urlop od X-Men i jedzie załatwić pewną sprawę w małym, kanadyjskim miasteczku. Oczywiście coś jeszcze się wydarzy, ale im mniej wiecie wcześniej tym lepiej. Bierzcie się do lektury, a ja w międzyczasie wracam do moich zaległych wklejek. A no i jak to tam leciało: pobierzcie klik, by kliknąć plik? <zginiesz.~tk012>
~ Tymexbot


Kiedyś tu był link, ale Old Man Logan zostanie wydany przez Egmont

7 komentarzy:

  1. jest Logan są Mikołajki, wielkie dzięki:) Oby na święta też się coś pojawiło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznusiomikołajkowospóżnione dzięki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za mojego ulubionego bohatera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, Laura jest fajna, ale Logan to Logan. Zabójczy i precyzyjny :) A poza tym jak mu nie współczuć, gdy dodatkowo jest staruszkiem ;) Cudny komiks i cudna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za kolejne nr-y przygód mojego ulubionego mutanta: nie ma bata na Rosomaka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie techniczne, które pewnie zainteresuje innych życzliwych stronie fanów: czy życzenia świąteczne wstawiać wam w tym wątku, czy pojawi się jakiś nowy przed Wigilią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. planujemy świąteczną premierę komiksową przy okazji życzeń, która się pojawi prawdopodobnie 24 lub 25.12 (raczej to pierwsze), więc jakby już ktoś chciał też nam poskładać życzenia, to tam będzie można :)

      Usuń