niedziela, 9 października 2016

CAGE! #01 !!!

Konnichiwa!
Witam nerdów, geeków i każdego innego komiksowego maniaka! Melduję się po przerwie ze świeżutkim komiksem, (z poprzedniej środy) który zatytułowany jest po prostu Cage! Jak łatwo się domyślić opowiada on o przygodach Luke'a Cage'a, o którym całkiem niedawno wyszedł serial od platformy Netflix! Oglądaliście już? Jak wrażenia? Ja sam obejrzałem dopiero pierwszy odcinek i przyznaję, że zapowiada się obiecująco! Ale wróćmy do komiksu. Ci którzy poznali już serialowego Luke'a z jego serialu lub z Jessici Jones mogą się nieco zdziwić przedstawieniem tej postaci, gdyż jest ona prawie zupełnie inna niż w tworach Netflixa. Czemu? A to dlatego, że akcja dzieje się w latach siedemdziesiątych, kiedy Cage poza byciem niezniszczalnym koxem, był jeszcze niezniszczalnym koxem z żółtą kurtką i łańcuchem zamiast paska. A - i nie był łysy. Warto byłoby także wspomnieć o zarówno scenarzyście jak i rysowniku, czyli Genndy Tartakovskym. Nie wiem w jakim wieku są obserwatorzy tego bloga, ale założę się że przynajmniej połowa słyszała kiedyś o Laboratorium Dextera czy o Samuraju Jacku. Są to kultowe kreskówki stworzone właśnie przez pana Tartakovskiego. Mimo iż słabo pamiętam już te bajki, to wiem że bardzo je lubiłem i nie tylko ja. Dotąd uważane są za genialne. Ale czy to oznacza, że Cage! jest serią dla dzieci? Nie! A w każdym razie nie tylko. Cage! (przynajmniej w mojej opinii) będzie tak samo cieszył każdą grupę wiekową. Ogólnie rozpisałem się już tyle, że pewnie nikt tego już nawet nie czyta :p Cóż nie pozostaje mi już nic innego jak życzyć wam miłej lektury! Kliknij "Klik" aby pobrać plik!



Hola, hola ale jak to? Po takiej przerwie tylko jeden komiks od jakiegoś dziada od kreskówek? Powaliło cię tikitaki?! ;_________; Spokojnie, spokojnie. Prawdopodobnie już jutro pojawi się czwarty numer Punishera, więc jest na co czekać!

~ takikaki012

7 komentarzy:

  1. Zaskoczyliście nową serią.Dla mnie cool ;) No i czekam na jutrzejszą premierę.Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Luke Cage z serialu jakoś tak pedziowato się uśmiecha haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż mała zmiana planów ( kto by się spodziewał hyhy). Mianowicie jak widzicie Punishera ni mo. Why? Na swoją obronę mam to że dziś dopiero wypisali mnie ze szpitala, w którym spędziłem weekend wiec miałem trochę zamieszania. Punisher pojawi się kiedy nadejdzie pora (nie, nie mam na myśli, że za miesiąc )

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba krztynę za wcześnie cie wypisali

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia życzę i dużo translacji :)

    OdpowiedzUsuń