sobota, 13 sierpnia 2016

PUNISHER #03

Konnichiwa!
Witam po przerwie spowodowanej wyjazdem i 'Małym Kryzysem' [przypomnijcie mi żebym spopielił rysiolaka za tamten post] Dla ścisłości - nie spalił mi się komputer, tylko ładowarka do MacBooka, a chyba wszyscy wiedzą ile kosztują rzeczy od Apple'a ;) Ale cóż, było minęło, sprzęt już jest, więc teraz nie pozostało nic innego jak iść do przodu! Dlatego więc od razu po przyjeździe wziąłem się do roboty i tak o to już teraz mam dla was trzeci tom przygód Franka Castle a.k.a. Punishera, który jak się okazało lubi dinozaury O.o Tak więc, bez zwlekania - Kliknij 'Klik' aby pobrać plik!


Kiedyś tu był link, ale Punisher v11 #3 zostanie wydany w 161. tomie Wielkiej Kolekcji Komiksów Marvela

PS. A i jakiś czas temu kiedy wrzucałem post z infosami na temat zmian w działaniu strony wspomniałem o tym, że komiksy nie będą się pojawiały rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Oficjalnie unieważniam to stwierdzenie i ogłaszam, że nie obiecujemy żadnej częstotliwości. Wiele osób mówiło, że minął nam zapał - Cóż, jeśli utrata zapału do pracy oznacza więcej czasu dla siebie to ja jestem za! :D Komiksy będą, kiedy będą. Jedyne co mogę powiedzieć to, to że nie zawieszamy i nie raczej nie zamierzamy zawiesić działalności grupy. Dziękuję, do widzenia :)

~ takikaki012

9 komentarzy:

  1. Ahoj podróżniku ;) Dzięki za Franka.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 strona jest uszkodzona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jaki sposób? Można prosić o zrzut ekranu? Bo u mnie nic takiego nie ma. I czy uniemożliwia to dalsze czytanie komiksu?

      Usuń
    2. Dokładnie "The Punisher (2016-) 003-001.jpg" zajmuje 5 MB i nie da się niczym otworzyć.

      Usuń
    3. Tak komiks można przeczytać ,nie ładuje się tylko druga strona ta po okładce .Trzecia zaczyna się od słów "nie no ,nie wierzę"

      Usuń
    4. Cóż, na moim komputerze nie wykrywa żadnego błędu, nie mniej jednak prawdą jest, że plik owej strony zaskakująco dużo waży. Błąd został już naprawiony. Była to strona z nazwiskami autorów, więc nic bardzo ważnego, ale oczywiście dziękuję za zgłoszenie błędu ;)

      Usuń
  3. Coś się opierdalacie z tymi komiksami u innych grup dają a tu lipa ale mam nadzieje że jeszcze tu będą komiksy i to w hurtowych ilościach he he . ps wiem że i tak tego komentarza nie opublikujecie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wasze komiksy są świetne . Bardzo dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń