środa, 15 czerwca 2016

Punisher #2 !!!

Konnichiwa!
takikaki012, melduje się po dłuższej przerwie! Dziś mam dla was drugi zeszyt przygód Franka Castle. Pamiętam jeszcze, że na początku miałem średnie nastawienie do tej serii. Moje obawy całkowicie zniknęły. Jestem w stanie także teraz stwierdzić, że dostał się do mojego Top 5 serii z All New, All Different Marvel. Cóż więcej mówić, Kliknij "Klik" aby pobrać plik!


Kiedyś tu był link, ale Punisher v11 #2 zostanie wydany w 161. tomie Wielkiej Kolekcji Komiksów Marvela

7 komentarzy:

  1. Zuch maładioc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za nowe komiksy, a jeśli ktoś nie chce czytać waszych tłumaczeń ( google translator ;D ) to nikt go nie zmusza, to nie Rosja. Taka osoba może sobie spokojnie zaczekać na tłumaczenia profesjonalnego wydawnictwa. Pozdrawiam i czekam na więcej

      Usuń
    2. Taka osoba już dawno zakupiła i przeczytała oryginalne wydanie w twardej oprawie i teraz spokojnie czeka na wydanie polskie.

      A osoby upośledzone (tj. nieznające współczesnej łaciny na poziomie co najmniej C1) niech się męczą.

      Usuń
  2. Uważam że powinniście blokować chamskie wpisy na forum:D ładny

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komiks, choć wyczytałem z zapowiedzi, że komiksY będą. Domyślam się że dr Strange zalicza obsuwę - jak dużą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być w tym tygodniu, aczkolwiek postanowiliśmy, że musimy zrobić sobie zapas, więc doktorek będzie za tydzień

      Usuń
  4. Jest co jest,po co marudzić? FRANEK RULES ;D

    OdpowiedzUsuń