piątek, 20 lipca 2018

BOHATER DO WYNAJĘCIA!

Siemaneczko, ziomeczki,
Dzisiaj po prawie dwóch latach i tak nie przewidziało wam się, prawie dwóch latach, miniseria Cage! dobiegła nareszcie końca! Kolejny projekt z listy rozpoczętych projektów jest domknięty. Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jaki jestem teraz z siebie dumny. Poza tym mogę wam powiedzieć, że będziecie mogli zobaczyć wiele projektów ode mnie w niedalekiej przyszłości, ale że jestem mega wredny to nie zdradzę wam ani jednego. Niech was ciekawość zżera. Tyle ode mnie, a teraz nie przedłużając zapraszam was do lektury ostatniego numeru Cage!


~ Superior Krauzerek

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję że uda się dokończyć także Punishera Becky Cloonan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Superior Krauzerek20 lipca 2018 20:20

      A nie wiem, nie wiem. Zastanowię się. Ale nic nie obiecuję;)

      Usuń