piątek, 28 lipca 2017

MIESIĄC Z WOLVERINE'EM - TYDZIEŃ PIĄTY

Witam,
Dzisiaj rozpoczynamy historię "Poprzednie Żywoty", która kończy run Jeffa Lemire'a... I niestety muszę też oznajmić, iż są to ostatnie numery tej serii, które opublikujemy. Szczerze powiedziawszy to nieźle dało mi w kość ciągłe tłumaczenie i wklejka Staruszka Logana i odetchnąłem z ulgą kiedy skończyłem ostatnią stronę dwudziestego czwartego numeru. Czas skupić się na innych seriach, starych czy nowych, a uwierzcie, że mam parę w zanadrzu, które godnie zastąpią podstarzałego Rosomaka. To co w dzisiejszych numerach? Logan został oszukany przez Asmodeusa i zamiast trafić na Pustkowia, musi przeżywać kluczowe momenty swojego życia, te lepsze jak i gorsze. Czy uda mu się wrócić do domu? Czy uratuje wnuka Hulka i Danny Cage? Na te pytania znajdziecie odpowiedź już w poniedziałek podczas ostatniej premiery MIESIĄCA Z WOLVERINE'EM!

~ Tymexbot


Kiedyś tu był link, ale Old Man Logan zostanie wydany przez Egmont

Uszanowanko, 
Dziś prezentuję wam kolejny numer fantastycznych, ekscytujących i zapierających dech w piersiach numer przygód Wolverinki (... oraz Wolverine'a!). W tym numerze czeka was sporo akcji i mocny cliffhanger. Czytajcie, bo warto :)

~ takikaki012


Kiedyś tu był link, ale All-New Wolverine zostanie wydany przez Egmont

14 komentarzy:

  1. Old Man Logan to super seria, nie przebywające tłumaczenia, zwłaszcza że w kolejnych numerach będzie Hulk i jego kumple. MG

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za Rosomaka (i Rosomaczkę ;) i...smuteczek, że wszystko zmierza ku końcowi: może zmienicie zdanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szansa zawsze jest. Może wrócimy do Staruszka, może ktoś inny przygarnie następne numery, a może doczekamy się tego na papierze w rodzimym języku :D Jak na razie, tak jak mówiłem, skupiam się na innych seriach, a uwierz mi, że jest na co w ramach nich czekać mimo tego, że są zgoła odmienne :D

      Usuń
    2. W takim razie już nie marudzę i poczekam co czas przyniesie ;) No i pewnie zarwę niejedną noc zastanawiając się jakimi komiksami masz/macie zamiar nas uraczyć... :D

      Usuń
  3. Duże dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  4. wielkie dzięki ale też wielka szkoda Rosomaka nigdy za wiele.Tym bardziej że trochę za dużo jego klon-córki się pojawiło w cyklu o nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, rozwiń to "trochę za dużo jego klon-córki się pojawiło w cyklu o nim.", bo niezbyt rozumiem

      Usuń
    2. dwa razy x-23 i 3 civil war z x-23.

      Usuń
    3. X-23: Target X jest z 2007 :p Po serii All-New Wolverine opowiadającej o tym, że jego córka przejmuje po nim trykot, nie oczekuję, że Logan będzie głównym bohaterem (zwłaszcza, że nie żyje od paru lat), a spin-offy z Civil War II cały czas są częścią wyżej wspomnianej serii. Jeśli komuś się nie podoba, że w Miesiącu z WOLVERINE'EM było za mało LOGANA, to niech się oswoi z myślą, że to ona teraz nosi ten tytuł. Dalej to, co napisał wyżej kolega w moich oczach ni

      Usuń
    4. *W moich oczach nie ma zbytnio sensu.

      Usuń
    5. No to ja się nie oswoje tak jak nie oswoje się z czarnym spidermanem i innymi bzdurami.ale to moja opinia.Podziękowałem za tłumaczenia old man logan itp.I podziękuje też za wyjaśnienia co jest po czym.Niesłychanie przydatna wiedza

      Usuń
    6. to tak jakby zrobić cykl o muszkieterach i połowe zrobić o córce dartagnana bo przejeła po nim szpade i trzeba się z tym oswoić.Było wiele nie tłumaczonych one shotów o Wolvie i dlatego szkoda mi tego miesiąca na jego klona.Ale podkreślam że i tak bardzo doceniam to co się tu wyrabia na tej stronie i podobnych

      Usuń
    7. Ech, nie wiem czy to kwestia tego, kiedy się urodziłem i kiedy zacząłem czytać komiksy, ale nigdy nie widziałem, aby ktoś miał ból tyłka z powodu tego, że Jean-Paul Valley czy Dick Grayson zastąpił na chwilę Bruce'a w roli Batmana, jednak kiedy dochodzi do zastąpienia (chociaż często jest to zwyczajne podzielenie tytułem, jak np. przy, jak to powiedziałeś, czarnym Spidermanie) znanej postaci reprezentantem innej rasy czy tam kultury, to o zgroza, jak oni mogli?! Taka jest moja opinia, szanuję, że masz swoją. Porównanie do córki D'Artagnana kiepskie. Wolverine może się pochwalić ponad 360 solowymi pozycjami (jakby podliczyć wystąpienia w drużynach to by uzbierało się jeszcze przynajmniej drugie tyle). Na tą chwilę X-23 ma ich może trochę ponad 50... W tym 23 po przejęciu pałeczki po Loganie... Nie wiem, gdzie ta połowa, nawet jak podliczyć gościnne wystąpienia lub serie drużynowe (a tych miała sporo więcej). Kiedyś Logan wróci do życia, więc Laura go na pewno nie dogoni. Co do innych pozycji z Wolvie'em, które mogły się pojawić przez ten miesiąc... Osobiście uważam, że to co najlepsze z Wolverine'em albo jest przetłumaczone albo będzie, i chodzi mi tu i o skanlacje jak i oficjalne tłumaczenia. Nie wiem, może mi coś umyka teraz, może coś nie przeczytałem. Jeśli masz jakąś propzycję, która według Ciebie jest godna uwagi (np. właśnie z tych one-shotów), a jeszcze jej nigdzie po polsku nie ma, to zapraszam do sekcji "Plany i propozycje". Poza tym bardzo miło, że doceniasz pracę jaką wkłada scena translacyjna w skanlacje :D

      Usuń
  5. Świetny odcinek - jestem właśnie po lekturze .Serdeczne podziękowania za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń