niedziela, 13 marca 2016

DAREDEVIL #1

Sieeema :)
Dziś prezentuję wam naszą pierwszą translację, czyli Daredevil!
Daredevil, a w cywilu prawnik Matt Murdock. Diabeł stróż w swojej nowej serii po Secret Wars! W tym numerze poznacie m. in. jego nowego przydupasa i tak samo nowego antagonistę!
Zapraszamy do czytania. Jakby były jakiekolwiek problemy prosze zgłaszać. Kliknij "Klik!" aby pobrać plik.
~takikaki012
DAREDEVIL v5 #01


Kiedyś tu był link, ale Daredevil v5 #1 zostanie wydany w 164. tomie Wielkiej Kolekcji Komiksów Marvela
Miłej lektury :)

9 komentarzy:

  1. Dzięki i witam na scenie :)
    Od razu sugeruję zmienić ten sendspace na np. mediafire, bo pliki idą jak krew z nosa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Nie wiem czy tylko ja ale mam problem z Daredevilem, nie mogę go otworzyć, wywala error...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm… Masz taki sam problem z All-New Wolverine? Albo pokaż screena erroru.

    OdpowiedzUsuń
  4. O mam. Spróbuj otworzyć plik daredevila przez WinRara czy jakiś inny program. Wypakuj obrazki, i znowu spróbuj spakować w cbr. Jeżeli to nie zadziała zrób to co napisałem post wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, pomogło. Zmieniłem nazwę na zip, rozpakowałem, spakowałem w rar i zmieniłem nazwe na cbr. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Acha, strona 16 ominąłeś dymek (został po angielsku). Gdybyś potrzebował pomocy przy korekcie daj znać, pomogę.
    Pozdrawiam.
    Landrinn

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie konkretnie? Bo u mnie wszystko przetłumaczone
    http://i.imgur.com/KVXrDs5.jpg

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, masz starszą wersję :) To stąd tez pewnie problem z otworzeniem. Odkąd plik jest przeniesiony na MediaFire, można go już normalnie otworzyć i ten brak jest uzupełniony :)

    OdpowiedzUsuń