poniedziałek, 14 marca 2016

All-New Wolverine #1 [!!!]

Elo,
dziś mam dla was pierwszy numer z serii All-New Wolverine, gdzie w rosomaka wciela się chwilowo Laura Kinney, lub jak kto woli X-23. Jak się potoczy jej przygoda? Brać się za lekturę!
A po za tym tak wiem, że fajnie dwa numery w ciągu 2 dni, ale nie spodziewajcie się zeszytów tak często. Ten właściwie tylko dokończyłem, bo zacząłem go tłumaczyć z miesiąc temu, dlatego jest tak szybko. Tak czy inaczej, miłego czytania. Kliknij "Klik!" aby pobrać plik.
~takikaki012

Kiedyś tu był link, ale All-New Wolverine zostanie wydany przez Egmont
Miłej lektury :)

4 komentarze:

  1. Świetne pozycje! Od dzisiaj będę Was pilnie obserwował! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :) Właśnie skończyłem tłumaczyć drugi tom, więc myślę, że jutro powinien się pojawić. Od razu powiem, że zaczyna się rozkręcać.

      Usuń
  2. Bardzo mnie to cieszy! Choć człowiek tęskni za Loganem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, kolejny komiks :)
    Ponawiam prośbę o zmianę serwisu hostingowego pliki z sendspace na jakiś inny np. mediafire :P

    OdpowiedzUsuń