poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Z KRĘGÓW INFERNA W NIEZNANE

Niemal zapomniałem o dzisiejszej premierze! Całe szczęście, udało mi się na chwilę wybić z letargu załatwiania spraw w życiu osobistym, żeby spremierować dzisiejsze komiksy! Na początku miesiąca premierę miał komiks o Flashu Thompsonie, a wraz z nią Krauzerek zapowiedział następne zeszyty z cyklu "Co by było, gdyby...?" i tak o to nie musieliście czekać długo, bo dwa tygodnie później możecie się już zapoznać z alternatywną historią Magik. Iliana Rasputin przerażona swoich możliwości postanawia uciec od swoich przyjaciół w X-Men tylko po to, żeby... trafić do Doktora Strange'a? Na dokładkę serwujemy wam też kontynuację powyżej zapowiedzianej przygody, gdzie podstarzały Najwyższy Mag musi się odnaleźć w cyberpunkowym świecie, gdzie ze świecą można szukać magii. Zgrabnie napisane i oprawione ciekawymi rysunkami, nic tylko pozostaje mi zebrać siły, żeby jeszcze w przyszłości przygotować dla was jakieś przygody Iliany. A może Doktora Dziwago? Why not both? Macie jakieś pomysły na translację komiksu z magią w roli głównej?

CO BY BYŁO, GDYBY MAGIK ZOSTAŁA NAJWYŻSZĄ MAGINIĄ + DOKTOR STRANGE - KONIEC

Klik!

~ Tymexbot

2 komentarze:

  1. Fajne te gdybania ;) Dzięki !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam pomysły na komiksy z magią:
    - the keeper
    - izuna
    - cutting edge
    - ars magna
    - thousand faces
    - mandalay
    - trhrone of ice
    - dead hunter
    - lord of mislure

    OdpowiedzUsuń