niedziela, 7 lipca 2019

GACEK JUTRA!

Mamy lipiec i nie zwalniamy tempa z wydawaniem komiksów. Chociaż jest ciężko, bo są wakacje, co idzie w parze z pracą dorywczą, spędzaniem czasu z rodziną albo przyjaciółmi i ogólnym lenistwem spowodowanym brakiem szkoły. Sam to widzę po sobie, bo chodzę do pracy od poniedziałku do piątku, wracam do domu na obiad i idę spać, bo jestem zmęczony i jest późno. Weekend mam zarezerwowany w 3/4 dla rodziny i przyjaciół, więc mogę stwierdzić, że dom jest dla mnie jak hotel i nie mam czasu na zrobienie czegokolwiek. Od czasu do czasu zdarzy się, że mam wolne 3-4 godziny i staram się je wykorzystać w 100% na nadrabianiu filmów, seriali, książek i robieniu komiksów oraz ogarnianiu swojego bloga. Ale żeby nie psuć wam humoru swoim narzekaniem, jak bardzo dorosłe życie jest do bani, opowiem wam co na dzisiaj przygotowałem, w prawdzie tylko jeden komiks, ale zawsze coś. Dzisiaj prezentuję wam trzeci numer Batman Beyond, w którym Batman zmierzy się z nowym wrogiem, Blightem i będzie starać się nie dopuścić do zagłady całego Gotham City. Zobaczymy także jak wygląda życie bezdomnych w Gotham przyszłości, co moim zdaniem jest bardzo fajnym elementem pokazania, jak wygląda i funkcjonuje ten cały świat.

BATMAN BEYOND V1 #3



~ Superior Krauzerek 

2 komentarze:

  1. Dzięki za Gacka! "Dorosłe życie" ma swoje plusy i minusy, ale chętnie odjąłbym te 20-30 lat ze swojej metryczki i znów poczuł się młody, a tak jedynie translacje podtrzymują we mnie ducha dawno minionych lat szczenięcych...

    OdpowiedzUsuń